środa, 7 maja 2014

Rzym i okolice!

Mieszkanie ogarnięte. Wszystko na swoich miejscach, więc mama ma czas opisać trochę nasz urlop :)

Mamo, jeszcze to się zmieści! :)


17 kwietnia zaczęła się nasza przygoda w Rzymie :)
5 dni pogody odpowiedniej na zwiedzanie okolicy.

W drodze na Plac Św. Piotra

Plac Św. Piotra

Okolice Forum Romanum

Koloseum

 Zmęczeni tłumem i miastem udaliśmy się na wycieczkę do Tivoli. Urokliwe miasteczko z pięknymi widokami. Strome, brukowane uliczki to coś w sam raz na przemieszczanie się z wózkiem :)



Wizyta w Willi Adriana była świetnym zwieńczeniem naszych wojaży. Rozległe zielone tereny i świetnie zachowane starożytne ruiny to nasze ulubione miejsca.




Mamo! Ten mur jest naprawdę taki stary? ;)

5 dni pełnych wrażeń minęło nie wiadomo kiedy. Ale przed nami była wymarzona Toskania więc region ten opuszczaliśmy bez żalu. Na pewno kiedyś wrócimy ;)



9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Teraz czekam na relację z Toskanii:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie...fajnie, że pogoda wam dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowe dni też były. Ale nie ma co narzekać ;)

      Usuń
  3. Więcej zdjęć kochana dawaj! wiesz jak wam zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ja Wam zazdroszczę wyjazdu *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę tego, że w ogóle widziałaś Koloseum! Zobaczenie go, na żywo oczywiście, jest jednym z moich marzeń. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają ;) ja marzyłam o Toskanii i byłam :D

      Usuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.