środa, 16 kwietnia 2014

Wymarzone wakacje!

Jak już pisałam wybieramy się na prawie 3 tygodnie do Włoch. Na urlop ten czekamy od września. Pomysł i cała organizacja były mojego szwagra. Zdecydowaliśmy się na wyjazd bardzo spontanicznie. Szczególnie, że w planach mieliśmy własny ślub. Traktujemy ten wyjazd w sumie jako podróż poślubną. Mimo że nie będziemy mieć podróży tylko we dwoje, bardzo się cieszymy. Mateusz jest naszym oczkiem w głowie i decydując się na niego wiedzieliśmy, że nasze życie się zmieni. Nasz ostatnio wyjazd do Włoch był we wrześniu 2012. Zaraz po powrocie zaczęliśmy się starać o malucha ;)
Im więcej osób do opieki nad małym tym lepiej dla nas. A szczególnie dla mnie. Muszę trochę odpocząć.

Przed chwilą wysłałam męża w podróż. Przed nim 1500 km. Nie muszę pisać, że się strasznie stresuję. Ale wiem, że da radę. Jutro o 19 zobaczymy się na lotnisku w Rzymie. Wracać będziemy wszyscy razem :)

17-23 kwiecień - Rzym! Nigdy nie byłam, a zawsze bardzo chciałam. Cieszę się że zwiedzimy wieczne miasto we trójkę :)

23-29 kwiecień - Cecina i Toskania! Toskania to moje największe marzenie. (Nie licząc fiordoów w Norwegii). Do Florencji jedziemy tylko we dwoje. Mateusz zostaje pod opieką cioci i wujka :)

29 kwiecień - 5 maj - Punta Sabbioni! Czyli okolice Wenecji. Uwielbiam. Miejsce to kojarzy mi się tylko z moim mężem :) i obowiązkowy wypad na Murano i Burano! Oprócz tego wylegiwanie się na plaży :)

Nasze zakwaterowanie:
Rzym
Toskania
Wenecja

Polecam tą formę zakwaterowania, dla osób które nie muszą mieć all inclusive na wakacjach ;)

Nasze domki mają łazienkę, kuchnię z wyposażeniem, dwie sypialnie i klimatyzację. Mi do szczęścia nic więcej nie trzeba ;) oczywiście oprócz obecności moich facetów ;)



Życzymy wszystkim radosnego spędzenia najbliższego czasu w gronie najbliższych!

8 komentarzy:

  1. My planujemy wypad do Rzymu w przyszłym roku - więc z poradami co do kwatery spadłaś nam jak z nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wyjazd poza sezonem. Ceny przystępne i nie ma takiego upału :)

      Usuń
  2. jak ja Ci kochana zazdroszcze
    bawcie sie dobrze!
    Kartkę poproszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się dobrze i korzystacie z uroków urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś najpiękniejsze (moim zdaniem) regiony we Włoszech:). Toskania jest przepiękna i zawsze marzyłam, by mieć tam domek! Mam nadzieję, że podróż jest udana:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego wypoczynku! Mam nadzieję, że wakacje będą udane i tego wam życzę!

    Ps. Fajny blog i pozwolę sobie dodać go do ulubionych, żebym mogła częściej wpadać!

    (http://e-galimatias.blog.pl/)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.