czwartek, 10 kwietnia 2014


No i pogoda się zepsuła. Od wczoraj buro i ponuro. Do tego pada... Zostajemy w domu. Na 10 minut nie opłaca mi się wychodzić :( do tego schody są dla mnie wielką udręką w ostatnim czasie...

W związku z tym postanowiłam Wam pokazać jak wygląda pokój Mateusza :)

Łóżeczko czyli centrum dowodzenia

Najważniejsze miejsce w pokoiku. Mateusz śpi tam od drugiego miesiąca życia. Wcześniej łóżeczko stało w naszym pokoju. Na półeczce jest koszyk na pieluszki, miejsce na kremy, chusteczki i inne potrzebne rzeczy do higieny. Do tego stoją dwa słoniki na szczęście. Jednego dostał Matuś od swojej siostry ciotecznej, a drugiego ja od teściów po moim zabiegu laparoskopii. W tej chwili łóżeczko jest na najniższym poziomie, a przewijak zazwyczaj stoi oparty z boku.



Kolekcja pluszaków i książeczek :) Książki Mateusz ma po kuzynkach i dużo już własnych.


Jako że meble kupowaliśmy jak Mateusz miał 5 miesięcy, postawiliśmy na wystrój dla trochę starszego malucha. Mamy małe biureczko i dużą szufladę na zabawki. Czarna farba to farba tablicowa, a pod nią jest warstwa farby magnetycznej. Obecnie mamy trochę magnesów :)


Szafy. W jednej ubrania Mateusza, a w drugiej zapas pieluch, pościeli i zabawki. Mamy jeszcze parę wolnych półek, ale na pewno się to szybko zmieni :) Na szafie stoi teraz pudło z klockami.



Moja ulubiona lampa. Mateusz też uwielbia patrzeć na te swoje delfinki :) I oczywiście firanka w sowy. Obok stoi jeszcze koń na biegunach.

Matuś ma 5 miesięcy :)
Półka na zabawki i ramki ze zdjęciami. Pod spodem stara kanapa. W planach będziemy ją zmieniać na łóżko dla Mateusza. Ale to pod koniec roku :) już mamy w sumie upatrzony wzór :)

Zdjęcia robione jakiś czas temu, bo obecnie w pokoju jest większy bałagan ;)







8 komentarzy:

  1. Pokoik super, a jak sprawdzają się mebelki? Bo z tego co widzę to chyba z Ikei?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikea Ikea :)
      Mają dopiero 5 miesięcy więc trudno mówić jak się sprawdzą dłużej. Jak na razie jest wszystko ok. Dla mniej najlepsze było to, że środek można samemu zaprojektować. Bo szafa z drążkiem i jedną półką w środku jest trochę mało praktyczna.

      Usuń
  2. Jaki duży pokoik *-* I jakie ładne kolory ścian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11m :)

      A o tym, że mamy piękny niebieski kolor już Ci pisałam ;)

      Usuń
  3. ja ci już dawno mówiłam, że pokój super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pokoik, na farbe tablicową od dawna choruję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje siostrzenice były zachwycone, że mogą pomazać kredą w domu :)

      Usuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.