piątek, 4 kwietnia 2014

LIEBSTER AWARD

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Zostałam nominowana przez Karolinę z Świat Leny

1. Twoje hobby?
Ciężko stwierdzić. Ale chyba dobra książka :)
2. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Norweskie fiordy i Toskania, która czeka mnie już za 3 tygodnie :)
3.  Ulubiona książka?
Mam wiele ulubionych. Ale największe wrażenie na mnie zrobiła "Bracia Lwie Serce" Astrid Lindgren. A później Harry Potter. Ostatnio książki Carlosa Ruiz Zafon i Graham Masterton.
4. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Najczęściej rocka. Ale potrafię słuchać wszystkiego.
5. Skąd pomysł na bloga?
Zgapiłam od Ciebie ;) a tak poza tym stwierdziłam, że fajnie będzie zatrzymać te nasze pierwsze chwile z Matusiem.
6. Miejsce do którego lubisz wracać?
Jeszcze niedawno bym napisała, że dom mojej babci. Ale trochę się zmieniło. Ostatnio to są Włochy i Zakopane, bo kojarzą mi się z czasem spędzonym z mężem.
7. Ulubiony film?
Siedem dusz.
8. Ulubiona pora roku?
Przedwiośnie :)
9. Na sportowo czy elegancko?
Raczej sportowo. Szczególnie przy Mateuszu.
10. Leniwie czy aktywnie?
Poprzeplatane. Lubię ruch, ale później bolą kolana. Więc częściej leniwie...
11. Słodko czy ostro?
Ostro. Ale słodycze niszczą mi postanowienia :)


Moje pytania:
1. Makaron czy ziemniaki?
2. Miejsce w Twojej okolicy, które poleciłabyś mi zobaczyć.
3. Brat czy siostra dla Twojego dziecka?
4. Matka czy ojciec? Kto miał większy wpływ na to kim dzisiaj jesteś.
5. Najgłupsza rzecz którą zrobiłaś w życiu?
6. Kiedy kolejny bobas? A może to już koniec?
7. Zmywanie naczyń czy wycieranie kurzu? Co Cię bardziej denerwuje?
8. Przy czym najlepiej się odstresowujesz?
9. Zielony czy niebieski w garderobie Twojego dziecka?
10. Którą część swojego ciała najbardziej lubisz?
11. Na co najpierw zwracasz uwagę u nowo poznanej osoby?


Nominuję:
Agnieszkę z Aleksander Odkrywa
Anię z Anielove
Justynę z Zosnikowej krainy

i inne osoby, które chciałyby odpowiedzieć na moje pytania :)

5 komentarzy:

  1. Tez lubię ostrą kuchnię, a słodycze hmm trochę ją łagodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toskania... Też bym się chętnie wybrała :)

    Uwaga, odpowiadam :P
    1. Makaron ;)
    2. Dużo ich jest, ale chyba... Arboretum w Kórniku :)
    3. Co się trafi (ale wolałabym dziewczynkę :P)
    4. Tata :)
    5. Napisałam jednemu takiemu, że go kocham... a on nie odpisał ^^" Wstyd czuję do teraz, bo czasami go widuję, a po za tym to kolega małżonka mego.
    6. Może za 2 lata? Nie wiem... Ale to na pewno nie koniec :)
    7. Wycieranie kurzu - nie wiem czemu.
    8. Przy książce :)
    9. Zielony, niebieski... wszystkie inne kolory też.
    10. Talie - bo mimo przytycia w ciąży nie zaginęła w akcji
    11. Na sposób mówienia... zboczenie zawodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ''siedem dusz''.

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziękuje w wolnej chwili odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. To i to :)
    2. Mieszkam w takiej miejscowości, że nie ma co tu do polecenia :/
    3. Byłoby fajnie gdyby był Brat :)
    4. tata
    5. Nie pamiętam :)
    6. Jak znajdę pracę :)
    7. gary :D
    8. przy głośnej muzyce
    9.Zielony :)
    10. Niczego nie lubię w swoim ciele
    11. Na to czy patrzy w oczy przy rozmowie

    :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.