środa, 6 sierpnia 2014

I Spotkanie Mam Blogerek w Bełchatowie

W ostatnią sobotę miałam okazję spotkać się z innymi blogującymi mamuśkami w Bełchatowie.

Dziękuję serdecznie Karolinie za organizację tak świetnej imprezy!

Z Karoliną i jej córką Lenką
Foto: Mąż Karoliny :)


Spotkałyśmy się w Restauracji Buenos Aires. Oczywiście po drodze nie obyło się bez opóźnień. Zatrzymywaliśmy się dwa razy, bo Matuś zaczynał jęczeć. Na szczęście rogal i bajki na tablecie pomogły nam dotrzeć na miejsce tylko 20 minut po czasie...

Na stole czekały na nas piękne pudełka przygotowane przez Sisters92, a w środku piękne przypinki z Przypinki.pl.




Przez nasze spóźnienie ominęło na część wykładu przygotowanego przez panią Aleksandrę Worpus, przedstawicielkę Mydlarni u Franciszka. Cieszę się, że przybliżyła mi trochę produkty dostępne na tych stoiskach. Dostałyśmy oczywiście również upominki:


Po krótkiej przerwie miałyśmy okazję wysłuchać pana Bartosza Woźnego ze Skarbu Matki. Pan Bartosz był zdziwiony faktem, iż nie każda mama używa do pielęgnacji dziecka oliwki. Wywiązała się również dyskusja na temat wysokości filtra w kosmetykach dla dzieci. Mogłyśmy również obejrzeć z bliska samonagrzewającą się butelkę. Fajny, ale jak dla mnie byłby to zbędny gadżet przy Matusiu, który spożywał mleko w temperaturze pokojowej. Może kiedyś zmienię zdanie. Pan Bartosz zostawił nam też małe prezenty:



I gwóźdź programu. Przynajmniej jak dla mnie. Pan Paweł Zawitkowski. Znany i ceniony fizjoterapeuta. Rozwiał wiele moich obaw związanych ze snem i rozwojem Mateusza. Nieocenioną informacją dla wszystkich mam, był fakt, iż dojrzałość dwóch 10-letnich dzieci może się różnić aż o 2 lata. Dla mnie duża ciekawostka. Więc nie ma się co martwić, gdy nasz niemowlak obraca się na brzuszek dwa tygodnie później niż wnuk sąsiadki, a chodzić zaczyna później niż córka koleżanki z pracy.


Mateusz z tatą również się nie nudzili. Poszli na wycieczkę do parku z Małgorzatą Dudkiewicz z Blackdot Kids. Pani Gosia malowała starszym dzieciom buzie, robiła zwierzątka z balonów oraz puszczała wielkie balony.

Relację ze spotkania będzie można również zobaczyć dzięki Internetowej Telewizji Bełchatów. Niektóre mamy miały okazję udzielić wywiadów.

Ania z DayByDayMum

No i były ploty. I kawa. I pyszne ciastka...

Z Anią z AnieLove (fot. Wiola)

No i zdjęcia naszych prezentów :)

Kubeczek z BabyOno. Zobaczymy czy Matuś będzie chciał z niego pić.



Kawy i krochmal do kąpieli z firmy Adamed. Kawa smaczna. Na razie próbowałam smak waniliowy.



InFavit

Mati zajada się pierwszym w swoim życiu lizakiem :)


Nasz prezent z losowania od internetowej perfumerii Miley:



Prezent od Powerlook.pl. Uwielbiam tą szczotkę, a moja stara po dwóch latach użytowania przeszła na zasłużoną emeryturę.



Piękna torba od All Bag z nadrukiem specjalnie z okazji spotkania.

Najlepsze pod słońcem Tygryski

Zeszyt ćwiczeń z matematyki od Bazgroszyt.



Poduszka klin od firmy Sova z antyalergiczną poszewką Evalon. Będziemy używać, gdy uda nam się powiększyć rodzinę.



Buty dla mamy od firmy Primigi

Reszta prezentów

Pozostali sponsorzy spotkania:


Zapraszam do innych Mam obecnych na spotkaniu:



Dziękuję dziewczyny za spotkanie!


Mati w końcu poznał Lenę :)






12 komentarzy:

  1. Super, że mogłyśmy się poznać i troszkę porozmawiać oko w oko :) mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie :) Matuś jest świetny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziak kochana. Miło było Was poznać 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spotkanie, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się zobaczymy i będziemy miały możliwość więcej pogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki kochana za przyjazd ;) i do zobaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy za zorganizowanie spotkania :) no i zapraszamy Was na Śląsk :)

      Usuń
  5. Żałuję, że mnie nie było :(
    Ale cieszę się, że spotkanie tak pięknie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.