piątek, 13 grudnia 2013

Blogoteka!

"UWAGA! UWAGA!.. dzisiejsza prasa donosi, że pojawił się nowy wirus... BLOGETKA rozprzestrzenia się z prędkością Ksawerego a jedyną szczepionką na nią jest stworzenie wierszyka opisującego bloga zainfekowanej osoby, a także krótką notkę o tym czemu blog powstał! Następnie należy wirusa przesłać trzem innym osobom! A więc do dzieła zarażeni, łapcie za pióra, znaczy klawiatury i twórzcie poematy! "

Zainfekowana przez Karolinę, mamę Lenki :) próbowałam sklecić chociaż dwa wersy. Rzecz jak dla mnie bardzo ciężka.

Dla Mateuszka ten blog pisany!
Ściema! Wszyscy wiedzą, że dla mamy!
Opisać dni jego chciała,
Aby za parę lat powspominała.
Troski i żale, bóle, radości,
Wszystko co w naszym domeczku gości.
Matusia uśmiech dzień rozpogadza
Przedstawić wszystko chce Wam jego mama!

Dopiero zaczynamy z pisaniem, ale mam nadzieję, że uda mi się pisać regularnie. Nie licząc paru innych mam poznanych w internecie, nie mam z kim podzielić się wszystkimi radościami i troskami naszego życia. Nie wskazuję innych blogerów, ponieważ moje znajomości w tym wirtualnym świecie są jeszcze znikome.

Pozdrawiamy!


3 komentarze:

Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.
Niecenzuralne i obraźliwe treści nie będą publikowane.